Pilny wyjazd i prezent świąteczny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Rafaelo_1984
    Classic
    • 2014
    • 23

    Pilny wyjazd i prezent świąteczny

    Przepraszam ze nie pisalem ale po prostu sie zalamalem... Kolor wyszedl za ciemny i odeszla mi chec do dalszych modow. Jutro wyjazd do Chorwacji i aby umilic sobie droge poprawilem troche car audio i zamontowalem podlokietnik, zdjecia pewnie dodam po powrocie
  • kasal
    Ambiente
    • 2012
    • 168

    #2
    Pilny wyjazd i prezent świąteczny

    Koledzy jutro mam pilny wyjazd, a dziś zauważyłem jakieś przerywanie podczas przyspieszania. pierwszy raz zrobiłem logi i proszę o wyrozumiałość i ewentualność podpowiedzi co jest nie tak:
    podaję linki, bo nie wiem jak wkleić:




    Dziękuję

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      Patrząc na te logi...

      Może miałeś tylko takie wrażenie? :roll:
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • kasal
        Ambiente
        • 2012
        • 168

        #4
        alxxx, czułem, coś jest nie tak? fakt mam błąd 005660 i może tu coś...A jak te logi?

        Komentarz

        • cysterniarz
          RS
          • 2008
          • 1887
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          kasal, nic złego nie widać
          Zamieszczone przez kasal
          jakieś przerywanie podczas przyspieszania
          "kłaczek" :wink:

          filtr paliwa, powietrza w miarę świeży ?

          [ Dodano: Sro 05 Gru, 12 19:01 ]
          Zamieszczone przez kasal
          mam błąd 005660
          to dotyczy świecy żarowej

          Komentarz

          • alxxx
            RS
            • 2010
            • 1823
            • Octavia I (1U2)
            • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

            #6
            kasal, tak jak napisał cysterniarz, nic złego nie widać w tych logach, ten błąd co masz to od świecy żarowej, więc elektryczny - kiedy je zmieniałeś?
            Jakbyś rzucił jeszcze loga grupy statycznego grupy 023.
            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

            Komentarz

            • kasal
              Ambiente
              • 2012
              • 168

              #7
              filtr paliwa wymieniony w czwartek (na starym była już wytrącona parafina), powietrza ok 4 m-ce temu. odkąd go mam to dbam... dostaje nowe części oryginały, rozrząd wymieniony wszystkie płyny ekspolatacyjne nówki letnie i zimowe, nówka aku. więc moze to filtr się tak zachowuje... moze znikną objawy. tak przy okazji, jak sprawdzić stań świec za pomocą vcds - da się jakoś?

              [ Dodano: Sro 05 Gru, 12 19:04 ]
              alxxx, zrobię i podeślę, dziękuję za zainteresowanie i pomoc

              Komentarz

              • alxxx
                RS
                • 2010
                • 1823
                • Octavia I (1U2)
                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                #8
                Zrób statyczne 004,013,023. Stan świec sprawdzisz tylko w którym bloku to już nie pamiętam.. ale jak polecisz pokolei po tym jak zrobisz logi to znajdziesz szybko tylko czytaj. Ale stan świec to dostaniesz binarnie.. działa albo nie działa.
                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                Komentarz

                • kasal
                  Ambiente
                  • 2012
                  • 168

                  #9
                  ok, cos takiego http://vaglog.rtnet.pl/kasal_107102.html

                  Komentarz

                  • alxxx
                    RS
                    • 2010
                    • 1823
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                    #10
                    Jeżeli chodzi o przyspieszanie to faktycznie może Ci się wydawało :lol: Te bipy są już nie pierwszej świeżości, ale to wpływu nie ma na to o czym Ty piszesz w tej formie.

                    No chyba, że EGR na wykończeniu i jaja robi. Patrzyłeś kiedyś w jakim stanie egr i klapa gasząca?
                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                    Komentarz

                    • kasal
                      Ambiente
                      • 2012
                      • 168

                      #11
                      chciałem kiedyś egr zaślepić , ale tylko poprzez zatkanie wężyka - ale zaraz wszedł w tryb awaryjny. trochu widać, że się poci. A jak tą klape sprawdzić? on ma jeszcze dpf-a ale tu nic sie nie dzieje, chociaż nie wiem ile ma już nalatane. Te bipy to co to jest? może warto zainteresować się "wymianą" ??

                      Komentarz

                      • alxxx
                        RS
                        • 2010
                        • 1823
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                        #12
                        EGR nie zaślepisz fizycznie bez konsekwencji - trzeba zmienić soft.

                        BIP - czas reakcji pompowtryskiwacza (jak ktoś to bardziej rozwinie to niech napisze) - tego nie zmienisz, chyba że wymienisz pompki = bezsens.

                        Zrób logi 003BS
                        VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                        Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                        Komentarz

                        • kasal
                          Ambiente
                          • 2012
                          • 168

                          #13
                          alxxx, rozumiem , że engine - bassic setting 04 i grupa 003 - przy logach statystycznych, przez ok 1 min na biegu jałowym? Popraw mnie prosze jeśli się mylę

                          [ Dodano: Sro 05 Gru, 12 22:39 ]
                          i jeszcze czy silnik powinien być rozgrzany?

                          Komentarz

                          • alxxx
                            RS
                            • 2010
                            • 1823
                            • Octavia I (1U2)
                            • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                            #14
                            kasal, dobrze mówisz.
                            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                            Komentarz

                            • kasal
                              Ambiente
                              • 2012
                              • 168

                              #15
                              alxxx, ok, nie będę Cu już dziś głowy zawracał, z rana uderzę zanim wyjadę- jeśli mogę Póki co dziękuję za pomoc i miłej , spokojnej nocki

                              Komentarz

                              • Kicer
                                Ambiente
                                • 2011
                                • 217

                                #16
                                Hmmm... Z tym przerywaniem podczas przyspieszania to wyczuwalne jest to jako takie szarpniecia? Wibracje?
                                Miałem kiedyś taki dość dziwny przypadek (jedyny jaki mi się trafił) podczas mocnego przyspieszania , silnik strasznie szarpał. Okazało się ze jeden z wtryskow umierał. Proponuje sprawdzić jak zachowują się podczas jazdy. Ale nie wkrecac silnika powyżej 1500 obr/min. Bo potem nie czyta wartości.

                                Pozdrawiam MArcin
                                Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                                Komentarz

                                • kasal
                                  Ambiente
                                  • 2012
                                  • 168

                                  #17
                                  najbardziej odczuwalne było na 3 biegu jak spód, a ten zryw, przerwa i ciężko było mu ruszyć...

                                  [ Dodano: Czw 06 Gru, 12 08:51 ]
                                  podsyłam logi z rana
                                  silnik rozgrzany, co ciekawe 1-wszy raz zauważyłem - jak auto rozgrzało się do 90 C , a potem na postoju pomiędzy domami gdzie znacznie chłodniej temp. spadła do jakiś 70 i znów rosła

                                  Komentarz

                                  • alxxx
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 1823
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                    #18
                                    Skoro o temp. mowa to i grupę 004 by pasowało zalogować. Sprawdź co widzi komp w tej grupie jak masz teoretycznie rozgrzane auto.
                                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                    Komentarz

                                    • kasal
                                      Ambiente
                                      • 2012
                                      • 168

                                      #19
                                      a te z gr 03 jak się pezentują?

                                      Komentarz

                                      • przemik
                                        RS
                                        • 2012
                                        • 1610

                                        #20
                                        Z tych logów nic nie wynika bo, robienie wyrywkowo grup mija się kompletnie z celem.
                                        W silniku TDI zachodzi wiele zaleznosci i analizujac logi musimy miec odczyty z kilku/kilkunastu grup.
                                        Dlatego tak wazne jest wykonywanie kompletu logów !!!!!! - przy max nagrzanym silniku !!!!
                                        Statycznych i dynamicznych.
                                        Zmarnowałes tyle czasu zapinajac komputer i logując co popadnie... zamiast przysiac raz i machnac komplet.
                                        Przynajmniej wiedzialbys co w furmance piszczy :wink:

                                        Pozdrawiam
                                        Przemek
                                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                        Komentarz

                                        • kasal
                                          Ambiente
                                          • 2012
                                          • 168

                                          #21
                                          wiec inaczej, które logi statycznie, a które dynamicznie... zrobie i poproszę o analizę. czy lepiej każdy blok osobno czy mozna od razu po 3.?

                                          Komentarz

                                          • rOBERTO795
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 3465
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                            #22
                                            Podpisze sie pod slowami German-a i dodam od siebie ze troszke niepodoba mi sie przeplywka. Ja bym ja przeczyscil-podmienil.
                                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                            Komentarz

                                            • przemik
                                              RS
                                              • 2012
                                              • 1610

                                              #23
                                              Zamieszczone przez rOBERTO795
                                              Podpisze sie pod slowami German-a i dodam od siebie ze troszke niepodoba mi sie przeplywka. Ja bym ja przeczyscil-podmienil.
                                              Gdzie to widac ?? Te kulawą przepływke...
                                              Przemek
                                              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                              80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                              Komentarz

                                              • rOBERTO795
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 3465
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                #24
                                                Zamieszczone przez przemik
                                                Zamieszczone przez rOBERTO795
                                                Podpisze sie pod slowami German-a i dodam od siebie ze troszke niepodoba mi sie przeplywka. Ja bym ja przeczyscil-podmienil.
                                                Gdzie to widac ?? Te kulawą przepływke...
                                                W 3 grupie wg mnie za mocno spadly wartosci powyzej 3300 skoro doladowanie ttrzyma do konca i predkosc rosnie. ale nie twierdze ze jest zla tylko do sprawdzenia z inna.
                                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                Komentarz

                                                • przemik
                                                  RS
                                                  • 2012
                                                  • 1610

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez kasal
                                                  wiec inaczej, które logi statycznie, a które dynamicznie... zrobie i poproszę o analizę. czy lepiej każdy blok osobno czy mozna od razu po 3.?
                                                  Statyczne - 001,003,004,007,013,018, 023
                                                  Statyczne w trybie Basic Settings - 003,011
                                                  Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011

                                                  Sprawdz tez wartosci w grupie 086.... w trybie statycznym - DPF.

                                                  Pozdrawiam
                                                  Przemek
                                                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...